El Campus de Gandia acull BRIDGES 2022 Conference

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) acollirà BRIDGES 2022, del 12 al 16 de setembre. Es tracta d’una conferència de caràcter internacional que té com a objectiu principal fomentar un sistema científic més just i una acadèmia més diversa.

Programa científic multidisciplinari

Durant la conferència s’oferiran set xarrades principals amb ponents internacionals referents en estudis de gènere. A més, el programa inclou quatre taules redones, tallers i més de 120 comunicacions.

Les qüestions que s’abordaran al llarg dels cinc dies de durada del congrés, com ha indicat Soledad de Esteban-Trivigno, “són molt variades, però l’eix principal és el gènere: com afecta la ciència que produïm, a la societat, com es conceben els gèneres, etcètera”.

D’altra banda, es comptarà amb un espai d’exposició dedicat a editorials i organitzadors d’aquesta trobada interdisciplinària. Ja que, per a preparar aquesta primera conferència, a més de patrocinadors i persones voluntàries, s’ha comptat amb diverses associacions, empreses i institucions col·laboradores, entre aquestes últimes, la Universitat Politècnica de València (UPV).

Trobada híbrida

BRIDGES 2022 podrà seguir-se presencialment i en línia. D’aquesta manera, des de l’organització s’ha volgut facilitar l’accessibilitat de ponents i participants de tot el món. Per a aquelles persones que desitgen assistir a l’esdeveniment, encara poden apuntar-se, però és necessari inscriure’s, completant el formulari de registre en la pàgina web oficial de la trobada. (www.bridges0222.com)

La inauguració tindrà lloc el 13 de setembre i a ella està prevista que assisteixin: la secretària d’Estat d’Igualtat i Contra la Violència de Gènere del Ministeri d’Igualtat, Ángela Rodríguez; la regidora d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives de l’Ajuntament de Gandia, Juana Navarro; la vicerectora d’Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la Universitat Politècnica de València (UPV), Salomé Cuesta i el subdirector de Cultura del Campus de Gandia, Javier Pastor, entre altres personalitats.

CONFERENCE – BRIDGES BETWEEN DISCIPLINES: GENDER IN STEM AND SOCIAL SCIENCES
Online and Onsite (Gandía – Valencia, Spain) · September 12th- 16th, 2022 ·

Los comentarios están cerrados.