El Campus amb la Festa de l’Orgull Gandia 2018

La Comissió d’Igualtat del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València dóna tot el seu suport a l’Ajuntament de Gandia, el col·lectiu Lambda, l’associació Poliqroma i totes  les organitzacions que fan possible la Setmana de l’Orgull  a Gandia,  la Festa de la Diversitat LGTBI que tindrà lloc a la nostra ciutat del 4 al 9 de juny.

Nosaltres ens sentim orgulloses de la diversitat del nostre Campus i volem lluitar contra el patiment que originen les discriminacions per motius d’orientació sexual o expressió de gènere; també la  Universitat Politècnica de València  ha manifestat el seu compromís institucional amb aquest propòsit,  en seu Pla d’Igualtat 2017 – 2020, en especial en l’eix 6.

Mostrar-nos orgulloses de qui som, des d’una perspectiva positiva i des de la cultura, com ens proposen a la Gandia Pride, Orgull Gandia 2018, ens sembla una gran idea.

Per això, des del Campus de Gandia estem molt agraïdes de que ens hagen portat l’exposició ‘Donant la cara, un passeig per la diversitat’, del col·lectiu Lambda València.

Es tracta de diferents itineraris que podem seguir, amb referents positius LGTBI. Un dels principals problemes que intervenen en l’LGTBfòbia és l’absència de referents positius, tant per a la població en general com per a qui té altres orientacions i identitats. Amb aquesta selecció de 60 imatges es pretén desmitificar la realitat de la diversitat sexual, de gènere i familiar. La intervenció és adequada per a públic a partir dels 12 anys.

Inaugurem l’exposició el dilluns 4 de juny a les 19.30h , al hall de la Sala de conferències – ens acompanyeu? 😉 – i  la podrem visitar fins el 28 de juny.

Cinema, literatura, poesia, pintura i fins i tot gastronomia! amb una Ruta Destapa’t per la diversitat LGTBI dijous 7 de juny, formen part de la programació que ens han preparat a la #gandiaprideorgull 2018.

Ací teniu el pdf amb tota la programació! Molt recomanable!